'Saya belum meninggal dunia!' - Britney Spears bengang ada pihak mahu buat filem biopik mengenai kehidupannya



Penyanyi Britney Spears menolak cadangan pembikinan filem biopik mengenai kehidupannya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di akaun Instagramnya baru-baru ini. 


Dalam kenyataan itu, Britney dilihat tampil emosi ketika mengetahui ada penerbit filem yang menyuarakan hasrat untuk membuat filem yang diadaptasi dari kehidupannya sebagai salah seorang Ratu Pop dunia. 


Britney secara tegas menolak cadangan itu kerana merasakan dirinya belum meninggal dunia sehingga timbulnya cadangan untuk membuat filem biopik mengenai dirinya. 



"Saya dengar ada pihak yang mahu membuat filem tentang kehidupan saya. Saya belum meninggal dunia!" katanya. 


Khabar angin mengenai cadangan pembikinan filem mengenai Britney Spears tersebar selepas pelakon, Millie Bobby Brown, mendedahkan dia akan melakonkan watak penyanyi berkenaan, ketika diwawancara dalam program The Drew Barrymore Show baru-baru ini. 


Dalam kenyataan yang sama, Britney berkata walaupun sebenarnya ada orang yang mahukan dia 'pergi' buat selamanya, namun keluarganya tidak mungkin akan membenarkan pembikinan filem biopik mengenai dirinya. 


"Walaupun sangat jelas mereka lebih suka saya mati, saya rasa keluarga saya tidak akan bersetuju," katanya. 



Sumber: IG Britney Spears



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.