Terjumpa Video Intim Ayah Dan Adik, Abang Sangka Adik DIPERKOSA. RUPA-RUPANYA….

Terjumpa Video Intim Ayah Dan Adik, Abang Sangka Adik DIPERKOSA. RUPA-RUPANYA….| Semalam satu perbicaraan mahkamah dijalankan bagi menyiasat satu kejadian di mana seorang wanita menawarkan untuk mengadakan hubungan intim dengan bapanya sendiri supaya ayahnya membatalkan hasrat untuk berkahwin dengan tunangnya!

Gambar Hiasan

Menurut laporan laman web lobakmerah memetik sumber South China Morning Post, Kejadian itu berlaku di Hong Kong pada tahun 2009 ketika wanita berkenaan baru berusia 19 tahun. Wanita itu yang kini berusia 26 tahun dan bapanya yang berusia 58 tahun didakwa dengan dua pertuduhan sumbang mahram, yang mana kedua-dua mereka telah mengaku bersalah.

Penilaian psikologi mendedahkan bahawa wanita itu kekurangan kasih sayang seorang ibu dan menjadi terdesak apabila bapanya mahu berkahwin semula.

Penilaian itu juga menyatakan bahawa kedua-dua hubungan intim itu berlaku kerana ‘cinta yang tidak sepatutnya, keberahian dan ketaatan terhadap bapanya’.

Peguam wanita itu menerangkan di mahkamah bahawa wanita tersebut menawarkan $ek$, dengan harapan bapanya akan mengubah fikiran.

Hubungan intim dua beranak itu mula diketahui apabila abang wanita berkenaan, yang masih di sekolah pada ketika itu, terjumpa rakaman video intim mereka berdua.

Selepas menjumpai video itu, abang wanita berkenaan memaklumkan hal berkenaan kepada pihak polis. Pada mulanya, dia menyangka adiknya itu dipaksa melakukan hubungan intim oleh bapa mereka.

Sejak itu, abang wanita tersebut mengalami tekanan perasan dan kemurungan hingga terpaksa mengambil ubat yang telah ditetapkan.

Sebelum kes ini dibawa ke mahkamah, wanita itu mengaku kerana ingin bertanggungjawab sepenuhnya supaya bapanya tidak dikenakan hukuman penjara. Menurut mahkamah, perkara itu jelas menunjukkan ketaatan dan keberahian yang dirasakan terhadap bapanya.

Sumber:- LobakMerah

 

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post Terjumpa Video Intim Ayah Dan Adik, Abang Sangka Adik DIPERKOSA. RUPA-RUPANYA…. appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

Sumber : SuperKiram

No comments

Powered by Blogger.