[VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!!

[VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!! | Video penculikan seorang wanita melalui CCTV menjadi tular di media sosial hari ini. Wanita itu dipercayai diculik oleh 2 orang lelaki yang tidak dikenali selepas wanita tersebut dalam perjalanan ke keretanya selepas ingin pulang dari kerja.

Menurut individu yang menggunakan akaun facebook Adrian Ismail yang merupakan rakan kepada majikan mangsa Kejadian itu berlaku di ruang parking kereta hotel Regalia Residence di jalan Sultan Ismail.

Berdasarkan video cctv ruang letak kereta itu, mangsa yang sedang berjalan untuk ke keretanya dengan seorang lelaki di hampiri oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta Alza putih yang di letakkan di belakang kereta mangsa.

Suspek dilihat mengajak mangsa ke keretanya, setelah pintu belakang dibuka suspek ingin menolak mangsa ke dalam kereta tetapi mangsa sempat melarikan diri. Walaupun begitu, mangsa berjaya ditangkap oleh seorang suspek dan membawanya ke dalam kereta.

Beberapa barang kepunyaan mangsa yang terjatuh dijalan juga dilihat dikutip oleh seorang lelaki yang merupakan salah seorang daripada kumpulan tersebut. Mangsa masih lagi belum dijumpai.

Video:-

Posted by Adrian Ismail on Tuesday, May 30, 2017

Sumber:- Adrian Ismail 

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post [VIDEO] Wanita Melayu DICULIK 2 Lelaki Menaiki Alza Di Parking Hotel Regalia Residence !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

Sumber : SuperKiram

No comments

Powered by Blogger.