[VIDEO] Kes Pukul Pencabul Hingga Mati. Akhirnya Mangsa Tampil Perjelas Cerita SEBENAR !!!

[VIDEO] Kes Pukul Pencabul Hingga Mati. Akhirnya Mangsa Tampil Perjelas Cerita SEBENAR !!! | Beberapa hari lalu media sosial dikejutkan dengan video seorang gadis mendakwa dia dicabul didalam tandas di Plaza Sentosa, Jalan Putra, Alor Star. lelaki yang didakwa melakukan perbuatan itu bagaimanapun berjaya ditangkap tetapi dibelasah akhirnya meninggal dunia. Pelbagai kisah yang berlegar di media tentang apa yang berlaku dari pelbagai pihak, akhirnya mangsa tampil cerita kisah sebenar.

Video rakaman kejadian lelaki suspek cabul berkenaan dipukul menjadi tular di media sosial dan kejadian dilaporkan berlaku kira-kira pukul 4 petang Ahad lalu.

Menurut laporan, suspek ditahan dan dipukul oleh orang awam yang berada di premis itu selepas suspek dikatakan gagal melarikan diri kerana wanita terbabit menjerit dan meronta di dalam tandas.

Dalam sebuah video rakaman menunjukkan mangsa telah tampil menceritakan apa yang berlaku kepadanya ketika ditemubual oleh wartawan sebuah agensi berita tempatan.

kenyataan mulut dari mangsa cabul.kejadian berlaku di dalam tandas sebuah sebuah pusat membeli belah di Alor Setar, Kedah yang menyebabkan saspek cabul dibelasah orang awam sehingga meninggal.

Posted by Liana Norziatul on Wednesday, May 31, 2017

Memetik laporan Berita Harian, pihak polis telah berjaya menahan lima individu, termasuk seorang wanita berhubung kes pukul suspek cabul berusia 31 tahun hingga maut.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin berkata, semua yang ditahan berusia lingkungan 20-an ditahan di sekitar bandar raya ini.

“Suspek yang didakwa mencabul itu disahkan meninggal dunia ketika mendapat rawatan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) jam 12.30 tengah hari tadi,” jelas beliau.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh dan mereka direman untuk membantu siasatan.

Sumber:- Siakapkeli.my

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post [VIDEO] Kes Pukul Pencabul Hingga Mati. Akhirnya Mangsa Tampil Perjelas Cerita SEBENAR !!! appeared first on OH MY VIRAL.



Sumber : OhMyViral

Sumber : SuperKiram

No comments

Powered by Blogger.