Ingatkan Duit Gaji Suami Habis Cepat Sbb Bantu Keluarga Susah. Tp Rupa2nya….

Sangkakan Duit Gaji Habis Cepat Sebab Bantu Keluarga Susah. Rupa2nya “PERMAINAN” Sebenar Suami Lebih MENGEJUTKAN !!!| Harini saya nak share utk wanita diluar sana. Jadi wanita harus kuat. Jangan terus diperbodohkan. Sudah 3tahun saya berkahwin. Dikurniakan 2 orang anak. Sepanjang 3tahun itu suami curang terhadap saya. Pergunakan saya. Perbodohkan saya.


Sekadar Gambar Hiasan: Sumber Google Images

Untuk suami, terima kasih. Kau ajar aku mengenal manusia. Kau ajar aku yang mana benar yang mana dusta. Kata2 kau kahwin aku cuma satu dusta. Mulut kau penuh dosa. Begitu jugak seluruh anggota badanmu. Untuk jari yang telah kau patahkan. Untuk hati yang telah kau remukkan. Untuk harta dan duit yang telah kau curi. Untuk segala sakit yg kau berikan. Untuk segala caci dan maki. Tidak pernah dapat ku maafkan. Biar Allah SWT lebih mengetahuinya.

Untuk zaza perosak rumah tangga. Jadilah perempuan bermaruah. Waktu dulu ya suami aku tipu kau ckp die bujang. Tp skrg hakikatnya bila kau dah tau kau yang terhegeh2 cari suami aku. Kau terhegeh2 gadai maruah. Sbb sayang? Kenapa die ajak kau kahwin kau taknak? Sbb kau pun cuma minta duitkan? Aku bagi pun dia kahwin ngn kau tak pernah aku halang. Dari terus bermaksiat. Tp lepaskan aku cara baik. Sbb aku taknak bermadu wanita taraf seperti kau. Untuk keluarga yang bersubahat. Sy doakan anak perempuan kalian mendapat suami yang baik2. Tidak seperti anak lelaki kalian.

Keluarga saya menerima dia tanpa sebarang hantaran. Ikhlas berharap anak diberi sepenuh kasih syg. Tanpa apa yg diberikan? Kecurangan. Keseorangan. Penipuan. Patah mematah. Saya sudah letih bersuamikan penipu. Dah tak terdaya nk memperbetulkan keadaan kerana jika benar harus ada usaha dari dua pihak. Tp bila ade syaitan mengoda (perempuan tak tau malu) mmg kelaut la jawabnya. Lebih baik hidup sendiri dari bertemankan air mata. Bersuami tp sering sendirian.

Ketika saya kahwin suami saya tiada apa. Tapi saya bantu dia. Untuk bangkit bersama-sama. Saya bagi kenderaan memudahkan dia pergi kerja. Disaat dia memerlukan duit saya bagi. Tp hakikatnya dia buat saya seperti bank. Dgn alasan nk duit myk duit makan. Rupa2 nya main betina. Betina pun cuma minta duit. Ya betul suami ckp pada mula kau perempuan bayaran. Skrg terbukti. Kau minta duit kau bagi badan. I am pity a bitch like you. Menagih kasih perosak rumah tangga orang.

Utk pengetahuan duit gaji suami sering habis dgn alasan bagi keluarga (keluarga suami susah). Sy tak pernah marah. Tp yg membuat sy kecewa slepas apa yg sy korbankan tp yg saya dapat cuma penipuan. Layanan seperti hamba. Doakan semoga jalan saya lebih sempurna bersama anak2. Saya taknak hidup dlm kemaksiatan suami dan perempuan tak tahu malu. Sy bg suami kahwin cuma sy taknak bermadu. Sy minta diceraikan secara baik. Setiap kali itu ckp dia kahwin cuma satu? 🙄 tp layan isteri seperti hamba. Saya memang dah tade hati buat suami.

Cuma pertahankan utk anak2. Tp hari demi hari saya rasa tiada guna. Dia bukan ade masa utk anak2. Sy lebih selesa utk hidup sendiri. Utk wanita yang dianiaya. Jgn trus biarkan diri anda dianiaya oleh suami. Kalau sayang tiada curang. Kalau nk berubah sudah lama. 3tahun saya dianiaya. Sudah ckuplah. Sy letih. Sy juga mahu hidup gembira.

Dibawah adalah rakaman “screenchot” perbualan wasap diantara suami saya dan Zaza. Baca & nilaikan sendiri.

Sumber: KRT

The post Ingatkan Duit Gaji Suami Habis Cepat Sbb Bantu Keluarga Susah. Tp Rupa2nya…. appeared first on SIAKAP KELL.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.