Seharian Suami Asyik Cari Gaduh. Rupa²nya Pada Sebelah Malamnya Dia Telah….

Seharian Suami Asyik Cari Gaduh. Rupa²nya Pada Sebelah Malamnya Dia Telah…. | Semalam seharian suntuk suami ajak bergaduh je. Saya tanya elok2 mesti dia cari point nak buat saya marah.

Gambar Sekadar Hiasan. Sumber : Google Images

Tengah memasak untuk juadah berbuka, dia halau saya ke depan sebab tak suka saya kacau dia buat murtabak maggie dia tu. Geram saya diam je. Dia tinggalkan murtabak dia kat kuali, sengaja saya kuatkan sikit api dia. Biar rentung murtabak dia tu. Terus saya lari ke depan.

Tak lama, dia mengomel pasal murtabak pastu jerit2 suruh buat air sirap dia. Ok saya buat, tapi tak cakap pape. Tu pon ada lagi tak puas ati, mengarah suruh itu ini. Geram sangat, saya bebel sorang2.

Siap hidang, dia cubit suruh makan sekali. Saya taknak. Saya tak puasa. Dia boleh buat tak tahu. Lepas isyak dia angkut anak keluar macam tu je. Tak ajak pon saya. Biasa dia bawak saya sekali. Lagi lah geram.

Saya mesej dia. Marah2 lagi. Dia buat tak tahu jugak. Nak menangis rasa. Apa salah saya? pukul 10.30pm dah. Tengah saya layan tv3 Andainya Takdir, dengar motor dia. Automatik rasa nak marah! sekali tau tak apa yang berlaku? dia sampai dan cakap “happy birthday ummi! Suprise!” Jerit kat pintu. Tergamam saya.

Allahu… terharu sangat. Menangis saya. Saya peluk dia. Cium dahi. “Terima kasih abah” menangis lagi. Bila saya buka, Allahuakbar.. al-Qur’an yang coulourfull yg saya nak sangat. Sebelum ni saya pernah pegi tengok dengan dia dulu. Dia masih ingat lagi.. tak sangka sangat.

Dia senyum tanya saya suka tak? Tentu2nya saya suka.. abah.. terima kasih ya… pandai betul buat suprise.. walau sederhana sudah memadai bagi saya.. pembaca.. ok tu saja nak kongsi. terima kasih dah luangkan masa. Selamat hari raya ya.

Sumber : KRT

P.S. 1 – Kisah Sultan Muhammad V Xdapat Masuk Restoran Kerana Penuh. Apa Yg Berlaku Selepas Itu MENGEJUTKAN !!!
P.S. 2 – PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya…
P.S. 3 – Ibu Meninggal Dunia Tiada Siapa Jaga Adik Kecil. Kerana Xmahu Ponteng Ini Yang Abang² Lakukan !!!
P.S. 4 – “Saya Selalu Bawa Bekal Makan Tepi Kubur Isteri Saya”. Kisah Cinta Sejati Lelaki Ini Dengan Arwah Isterinya MENYENTUH HATI !!!
P.S. 5 – GERAM. Tergamak Si Anak PAKSA Ayah Buat Loan Dan Ambil Duit Pencen Ayah !!!

The post Seharian Suami Asyik Cari Gaduh. Rupa²nya Pada Sebelah Malamnya Dia Telah…. appeared first on HARIAN METRONI.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.