Penumpang Kapal Terbang Dakwa Terlihat “Sesuatu” Diudara. Rakaman Video Ini Pasti MENGEJUTKAN !!!

Penumpang Kapal Terbang Dakwa Terlihat “Sesuatu” Diudara. Rakaman Video Ini Pasti MENGEJUTKAN !!!| Satu kompilasi video rakaman di udara telah menjadi tular apabila salah seorang penumpang telah terakam sesuatu yang aneh kelihatan terbang diudara dalam keadaan bercahaya. Rakaman yang berdurasi 2 minit 41 saat itu menjadi perbualan hangat netizen apabila sebilangan daripada netizen menyatakan bahawa terdapat makhluk lain selain manusia & binatang yang mampu terbang pantas diudara.

Objek ataupun makhluk tersebut bukan sahaja dapat terbang diudara dengan bercahaya, malah ada yang mampu terbang melebihi kelajuan jet pejuang. Bukan sekali atau dua kali objek yang hampir sama ini terakam didalam video, malah ia telah terakam BANYAK kali.

Walaubagaimanapun kita tidak boleh menyangkal bahawa terdapat hidupan lain selain manusia & haiwan yang hidup didunia ini, bahkan Al-Quran sendiri telah menyatakan bahawa selain kita, jin juga menghuni bumi ini. Jadi tidak mustahil objek-objek aneh ini terakam di dalam kamera. Walaubagaimanapun mengikut kajian saintis NASA, mereka juga membuat kenyataan bahawa memang terdapat makhluk asing yang juga menginap dibumi ini setelah sekian lama tanpa kita sedari kehadirannya. Saksikan sendiri video ini & anda nilaikan sendiri.

VIDEO TERAKAM OBJEK ANEH DI UDARA.

The post Penumpang Kapal Terbang Dakwa Terlihat “Sesuatu” Diudara. Rakaman Video Ini Pasti MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.