'Masalahnya, saya jatuh cinta semula dengan ex walaupun dia isteri orang'


Tiada penyakit, mencari penyakit. Biarpun luahan tidak bernama, namun netizen mengecam tindakan lelaki ini yang dianggap tidak bersyukur dengan apa yang ada. 

Mana tidaknya, perkahwinannya yang sedia ada telah dikurniakan empat cahaya mata. Namun hatinya masih tidak setia dan berpaling tadah apabila terjumpa semula bekas teman wanitanya. 

"Saya seorang suami dan bapa kepada empat orang anak. Masalah saya, saya jatuh cinta semula dengan ex saya yang asalnya kami telah bersetuju untuk menjadi abang adik (angkat). Tetapi hati saya tak boleh melupakan dia biarpun sudah puas mencuba. 

"Dia juga telah menjadi isteri orang dan saya tak salahkan dia. Dia tidak menganggu rumah tangga saya pun. Malah dia cukup menyampah jika terserempak dengan saya. Annoying katanya. 

"Tetapi semakin dia melarikan diri, semakin hati ini makin kuat menyayangi dia. Dia istimewa. 

"Lagi seminggu mahu merisik, dia putuskan hubungan apabila mendapat tahu yang saya adalah suami orang. Tetapi lelaki boleh kahwin empat, bukan? Macam manalah saya mahu mendapatkan dia semula?" katanya di laman Facebook Kisah Rumah Tangga

Dalam masa yang sama, lelaki itu meminta netizen tidak mengecamnya. Meskipun dia sudah beristeri dan punyai empat orang anak, terdetik di hatinya untuk membawa lari saja bekas teman wanitanya itu. 

Sementara itu, netizen tidak dapat menahan diri dari mengecam perbuatan lelaki terbabit dan menganggapnya kekurangan akal sehingga lalai dan bertuhankan nafsu. 

"Adududu cik abang oi. Bawa-bawalah bertaubat. Dia tu bini orang. Kau jangan sampai bini kau pula yang annoying dengan kau. Tak sedar diri, mati lagi baiklah. Menyakitkan hati anak bini saja tau," kata Ummi Zahira Amani. 

"Dah dia bini orang, jadah apa kau nak pergi merisik, babi?" kata Olivia Hedwig. 

"Cuba bayangkan kalau ada lelaki yang tergila-gilakan isteri kau. Tak ke naya?" kata Siti Nur Hazwani. 


Sumber : Gengviral

Sumber : SuperKiram

No comments

Powered by Blogger.