PELIK Pagi Raya Mak Tiba² SUJUD Kaki Kakak Ipar, Tapi Tindakan Abang Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!!

PELIK Pagi Raya Mak Tiba² SUJUD Kaki Kakak Ipar, Tapi Tindakan Abang Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!! | saya ada 3 org adik beradik,abg saya sdh kawin 7 tahun dgn org lain daerah dan anak bungsu dari 10 org adik beradik dan ada anak 2 orang,kakak ipar sy anak org kaya,kami keluarga kecil dan miskin,saya anak kedua,adik saya lelaki bakal kawin beberapa hari lagi.

Gambar Hiasan /Sumber: GoogleImage

Masalah timbul Raya ketiga baru2 ni,abg dgn kakak ipar saya bergaduh sbb abg sy main whtspp dengan rakan sekerja dia,lain kawasan…abg sy sdh mengaku kesalahan dia dan sudah mintak maaf dgn kakak ipar saya…

puas sdh saya dan mak saya merayu supaya kakak ipar saya bagi peluang dgn abg saya,mak saya siap sujud lagi di kaki kakak ipar saya,tapi kakak ipar saya tetap mau bercerai dgn abg saya…tapi kesian abg saya dia tidak boleh hidup tanpa 2 org anak dia,abg saya rela mati kalau dia tidak hidup dengan kakak dan anak mereka…

pertama kali dalam hidup saya lihat abg saya menangis begitu,saya kesian betul dgn abg sy,sbb 2 orang anak dia rapat dgn ayah mereka…skrng kakak ipar saya mau sambung belajar phd dan bawa anak mereka sekali…Saya tau abg saya salah.

Kadang perempuan lupa,cantik luaran sahaja tidak guna kalau kita tidak hormat suami kita selayaknya suami…
saya cuma ingin tahu apa yang patut saya lakukan utk bantu abg saya memandangkan adik saya bakal berkahwin beberapa hari lagi…utk pengetahuan ini bukan kali pertama kakak ipar saya mintak cerai,klu mereka bergaduh hal kecil pun kakak ipar saya akan mintak cerai dan akan mengadu dgn adik beradiknya yang lain…

Andai anda di tempat saya apa yang patut anda lakukan dan apakah cara utk lembutkan hati kakak ipar saya?

Kredit : KRT

P.S. 1 – Sangka Ibu Bapa Tidur..Rupa-Rupanya..
P.S. 2 – Doktor PELIK Tiga Kali Mengandung Tiga Kali Keguguran,Rupa Rupanya Suami..
P.S. 3 – (VIDEO) Patutlah Nabi Larang Simpan Patung Dalam Rumah, MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Misteri Teknologi Digunakan Nabi Nuh Untuk Membina Bahtera Yang Disembunyikan USA !!!
P.S. 5 – 5 Kegunaan Gel Silika Yang Anda Tak Tahu, Lebih Baik Jangan Buang !!!

The post PELIK Pagi Raya Mak Tiba² SUJUD Kaki Kakak Ipar, Tapi Tindakan Abang Selepas Tu Lebih MENGEJUTKAN !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.