'Pakai kopiah tapi dok share video S** kanak-kanak dalam WhatsApp group'


Seorang wanita menerima jemputan menyertai sebuah group WhatsApp baru-baru ini terkejut apabila mendapati group berkenaan adalah group lelaki pedofilia yang mana ahlinya dari serata dunia. Malah beliau turut mengesan ada empat orang lelaki warganegara Malaysia turut berada dalam group tersebut tanpa segan silu meminta ahli group yang lain kongsikan lebih banyak video yang menjijikkan itu. 

PEDOPHILIA, SELAMATKAH ANAK KITA?

SAYA menulis dalam keadaan beremosi dengan tangisan. Menggeletar satu badan bila melihat gambar dan vide bayi dan kanak-kanak dieksploitasi secara kejam. 

Saya mendapat 'invitation' group WhatsApp di bawah nama 'CP Love' dengan gambar budak perempuan sebagai group profile picture. Luluh hati saya bila melihat kandungan dalam group itu. 

Admin-admin yang dari Iran dan Sepanyol memuat naik gambar-gambar dan video-video budak-budak perempuan yang sebaya adik kita, anak-anak kita. Diajar mengangkang, beraksi seperti sudah biasa diperlakukan sebegitu. Diajar menghisap kemaluan lelaki syaitan itu dan bermacam-macam lagi yang saya sendiri tidak sanggup nak cerita. 

Gambar-gambar kanak-kanak yang mungkin keluarga kita, dikongsi dalam group itu dan mereka berbincang dengan penuh berahi. Bercerita betapa nikmatnya tubuh anak-anak kecil yang comel itu. Budak perempuan dalam lingkungan umur 8 hingga 9 tahun, dimandikan oleh seorang lelaki dia dia mencabul budak perempuan itu dalam cara yang cukup jijik bagi saya. Repulsive. 

Video dari negara jiran kita menunjukkan dua kanak-kanak lelaki diajar untuk 'bersama' dengan wanita dewasa. Dirakam dengan penuh gelak ketawa di bilik hotel. Dan ramai ahli dalam group itu termasuk lelaki dari Malaysia bersorak suka sakan, malah meminta untuk lebih banyak video dikongsikan. 

Paling menyayat hati apabila saya come across picture collage. Bayi kelihatan tangan bersarung tangan getah fingering the baby sampai baby itu keluar najis hijau. Disumbat mulut baby itu dengan kemaluan lelaki pedofilia itu. It's gore and make me sick. 

Ada banyak lagi tetapi saya tidak sanggup nak ceritakan dengan terperinci. Tak tergamak saya nak sertakan gambar dan video bayi dan kanak-kanak perempuan itu dengan jelas. Saya masih berada dalam group itu, memerhati dan mengumpul maklumat untuk saya buat laporan polis. 









Semua individual (local) dalam screenshot sudah diketahui maklumat mereka. Laporan polis akan dibuat dan laporan kepada SKMM juga sudah dibuat. 



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.