Inilah Detik Cemas & Punca Dua Beradik Bunuh Diri Terjun Bangunan Depan Orang Ramai !!!

Inilah Detik Cemas & Punca Dua Beradik Bunuh Diri Terjun Bangunan Depan Orang Ramai !!!  | Wanita yang diduga adalah dua beradik Elviana 34 dan Eva Septiani 28 maut selepas terjatuh dari sebuah bangunan dari lantai 5A Apartemen Gateway, Jalan Ahmad Yani, Kota Bandung. Kejadian mengerikan itu berlaku semalam isnin (24/7/2017) sekitar pukul 17.00.

Pihak polis Cibeunying Kidul yang sampai ke lokasi selepas dimaklumkan, mendapati kedua mangsa sudah meninggal dunia dengan kecederaan di bahagian kepala, kaki,serta lengannya patah.

Menurut saksi kejadian, Rifal yang bekerja di bangunan itu mengatakan bahawa kedua wanita beragama kristian tersebut melakukan aksi terjun secara bergilir.

Dipercayai mangsa tinggal di situ sejak dua tahun lalu dan puncanya mengalami masalah gangguan jiwa sejak 8 tahun lalu, Hal itu disahkan oleh keterangan Abang mangsa yang dikenali sebagai Reonald.

Katanya ,kedua adik perempuannya itu mengalami masalah mental sejak ibu mereka meninggal dunia pada tahun 2006 lalu,kedua mangsa juga pernah dirawat di rumah sakit jiwa Yayasan Penuai Indonesia Bogor.

Video keduanya mangsa ketika terjun dari bangunan berkenan juga turut tular di laman media sosial sejak semalam dan menimbulkan beberapa spekulasi.

Video Kedua :

Kredit : EBerita

P.S. 1 – Inilah Cara Bersihkan Rumah Suri Rumah Kena Tahu, Tak Payah Pakai Pencuci Mahal Dah. Jimat Duit !!!
P.S. 2 – Ustaz Ini Berani Bongkar Wajah Yakjuj & Makjuj Yang Selama Ini Dirahsiakan Amerika !!!
P.S. 3 – Kisah Jin Islam Dedah Rahsia Segitiga Bermuda..Memang MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Selalu Nampak ‘Ulat’ Ni Terbang Di Mata Anda? Inilah Penjelasan Kejadiannya Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – ”PERHATIAN” Para Ibu JANGAN PANASKAN Semula 10 Jenis Masakan Ini, Anda Lihat lah Sendiri Akibatnya !!!

The post Inilah Detik Cemas & Punca Dua Beradik Bunuh Diri Terjun Bangunan Depan Orang Ramai !!! appeared first on MALAYSIA KINII.



Sumber : MalaysiaKini

Sumber : SuperKiram

No comments

Powered by Blogger.