Niat Pelajar Wanita Ini Untuk BUNUH DIRI Terbantut Apabila Melihat Apa Yang Pelajar Lelaki Buat !!!

Niat Pelajar Wanita Ini Untuk BUNUH DIRI Terbantut Apabila Melihat Apa Yang Pelajar Lelaki Buat !!! | Sekitar 50 orang pelajar lelaki di sebuah universiti di wilayah autonomi Ningxia Hui, barat laut China, membentuk jaring keselamatan dengan menggunakan selimut untuk menyelamatkan seorang pelajar perempuan yang cuba membunuh diri.

1

Lapor media tempatan negara itu, gadis berkenaan dilihat telah bersiap sedia untuk terjun dari bumbung bangunan di Universiti Beifang. Salah seorang pelajar universiti berkenaan, Zhang Ming, yang menyedari perkara itu, memaklumkan kepada rakannya dan mengalihkan basikal-basikal yang diletak di bawah bangunan itu serta dengan pantas merentangkan 20 selimut dengan harapan dapat menyelamatkan gadis itu jika ia terjun.

2

Bagaimanapun, gadis itu berjaya diheret keluar dari kawasan bumbung bangunan oleh pihak bomba yang datang setelah dihubungi oleh warga pendidik universiti berkenaan.

Difahamkan, pelajar terbabit yang baru masuk ke universiti itu tertekan kerana putus cinta. Dia mulai ragu-ragu untuk terjun bangunan selepas melihat tindakan 50 orang pelajar lelaki di bawah yang membentuk jaringan selimut dan ketika keraguan itulah bomba berjaya mengheret pelajar wanita itu.

Ekoran dari tindakan pantas beberapa pelajar lelaki itu, netizen China memuji tindakan mereka dan memberikan gelaran istimewa kepada mereka sebagai ‘Abang Selimut’.

Kredit:- TheHypeMedia

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post Niat Pelajar Wanita Ini Untuk BUNUH DIRI Terbantut Apabila Melihat Apa Yang Pelajar Lelaki Buat !!! appeared first on EKSIDENZ.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.