VIRAL. Ibu Ikat Rantai Besi Pd Anak Sendiri, Alasannya Benar² MENGEJUTKAN !!!

VIRAL. Ibu Ikat Rantai Besi Pd Anak Sendiri, Alasannya Benar² MENGEJUTKAN !!! | Seorang anak merupakan amanah pemberian Tuhan yang harus dijaga, disayang dan dididik oleh orang tuanya. Bukannnya disakiti, bahkan sampai diikat rantai besi di lehernya. Seperti kelakuan ibu ini.

Dilaporkan dari liputan6, anak malang ini diperlakukan kejam oleh orang tuanya. Dia dilihat dikalungkan rantai besi yang ada gari tangan. Setelah disiasat puncanya, anak itu telah mencuri.

Berita kekerasan ini tersebar setelah seorang pengguna Facebook temui foto-foto yang menunjukkan anak tersebut dirantai. Pengguna Facebook yang menemui foto tersebut adalah Matalinong Matsing.

Dari foto itu, nampak anak malang tersebut dirantai leher dan tangannya. Nampak anak itu tertunduk malu menampakkan wajahnya. Foto itu mengundang reaksi marah dari netizen.

Banyak netizen yang marah dan mempertikai perlakuan ibunya itu, mereka mengatakan orang tua tidak sepatutnya menghukum anaknya dengan kejam. Anak itu kemudian mendapat simpati dari orang ramai.

Kredit : Wajib Baca

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post VIRAL. Ibu Ikat Rantai Besi Pd Anak Sendiri, Alasannya Benar² MENGEJUTKAN !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.