(Video) 'Suruh bayar RM50 dulu kalau nak isi minyak penuh, tiba-tiba dia pukul saya'


"Secara tiba-tiba dia memukul saya," demikian kata pekerja di sebuah stesen minyak yang mendakwa dia dipukul oleh pelanggan lelaki tanpa sebarang sebab. 

Dalam kejadian jam 11.45 pagi di Shell Hanz Jaya, Jalan Semenyih, mangsa, Puteri Nordiana yang sedang bertugas didatangi pelanggan terbabit yang memandu kereta jenis Hyundai itu yang mahu membuat pengisian penuh. 

Mangsa menjelaskan, jika mahu mengisi minyak penuh, pelanggan terbabit perlu membuat pembayaran pendahuluan sebanyak RM50. 

"Saya mengatakan jika ingin mengisi penuh, hendaklah membuat pembayaran pendahuluan sebanyak RM50. Tiba-tiba lelaki tersebut mendakwa saya tidak berbudi bahasa, malah mengatakan dia sudah lama memerhatikan saya. 

"Saya hanya berdiam diri dan secara tiba-tiba lelaki itu memukul saya di bahagian muka sebelah kanan sehingga menyebabkan rahang saya bengkak," katanya. 




Susulan kejadian itu, mangsa membuat laporan polis kerana tidak berpuas hati dengan tindakan kurang ajar lelaki terbabit dan untuk tindakan lanjut pihak berkuasa. 


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.