'Aku nak dia mati dan rasa apa yang aku rasa' - Wanita disihir sehingga mati kerana viralkan gambar lelaki gila seks


Adakalanya mengalah dalam sesuatu perkara atau kejadian itu adalah baik dari meneruskannya kerana kita tidak tahu kesan dan akibatnya dari mereka yang diviralkan itu. 

Dalam dunia moden hari ini, masih ada segelintir orang yang menggunakan khidmat ilmu sihir sebagai cara untuk membalas dendam dan dalam perkongsian Tok Qiqi, pesakitnya mati selepas disihir oleh lelaki yang juga pernah membuat gangguan seksual terhadap mangsa. 

Selain itu, golongan wanita dinasihatkan untuk tidak memuat naik gambar sendiri kerana dikhuatiri akan diambil oleh mereka yang tidak bertanggungjawab bagi tujuan yang tidak baik.

SALAM semua, ini tok nak nasihatkan pada penggemar viralkan orang. Okey, tok ada satu pesakit, kisah dia bermula apabila ada yang PM di Facebooknya. Lelaki gatal, pm ajak buat seks, tunjuk kemaluan. Pakai gambar Facebook asal, nama pun asal. 

Jadi, hamba Allah wanita ini geram dan pakat viralkan gambar orang yang gila seks ini. So ramailah makcik pakcik bawang dok hina maki orang yang kena viral.

Selang tiga hari kisah hamba Allah yang diviralkan gila seks ini, tiba-tiba hamba Allah yang memviralkan lelaki gila seks ini, perutnya menjadi besar macam nak meletup. So, mak ayahnya panggillah tok. Tok cubalah ikhtiar. Nauzubillah, takut tengok perut wanita itu berkilat, urat timbul. 

Tok buat kerja tok macam biasa, ruqyah. Bila tok mula baca surah Al Baqarah, jin mula merasuk tubuh wanita ini. Bertambah terkejut apabila suaranya bertukar seperti lelaki garau. Dia marah tok, katanya:

"Jangan campur urusan aku! Aku tak ada kena mengena dengan kau! Aku nak dia mati, nak dia rasakan apa yang aku rasa!" 

Tok pun bertanya siapa dia dan apa sebab dia buat begitu. Pada mulanya dia berkeras tak nak beritahu. Selepas tok paksa denga macam-macam kaedah, jin itu akhirnya mula mengalah dan dia ketawa. 

"Kau dah terlambat, dia akan menemui ajal. Sakit hati aku bila aku dimalukan. Aku dimalukan sehingga semua menghina aku dan aku dihalau dibuang keluarga sebab malu dengan sikap aku. 

"Aku bersumpah, aku dendam dengan perempuan ini!" kata benda itu. 

"Kau sihir macam mana?" soal tok. 

"Aku jumpa bomoh yang paling kuat dan kau tak mampu lawan dia," jawab jin itu.

Tok diam dan dengar keangkuhan jin yang merasuk.

"Aku guna gambar dia di dalam akaun Facebook yang dia malukan aku," katanya. 

Subhanallah, tok cuba ajak dia berbincang dan suruh dia ambil balik apa yang dia hantar. Jin itu berdegil dan tidak mahu ambil balik. 

"Tuan aku akan marah aku dan aku sanggup mati sekalipun aku tak ambil. Aku nak dia mati," tegasnya. 

Tok terpaksa baca qursi untuk membakar dan menghalau gangguan tersebut. Gangguan itu kepanasan menjerit-jerit lalu dia hilang begitu sahaja. Wanita itu turut meraung-raung kesakitan. Perutnya seperti dibakar, disalai, dicucuk dengan besi panas. 

Tok cuba ikhtiar apa yang patut tetapi apakan daya, Allah Maha Segalanya. Tok dah habis ikhtiar, tok minta keluarganya panggil perawat lain untuk bantu dan ikhtiar. 

Maha suci Allah, seminggu selepas tok rawat wanita itu, ibunya menghubungi tok dan beritahu Wahida sudah meninggal dunia. Selepas perawat datang, tiba-tiba perutnya pecah dan kempis serta merta. Keluarlah segala air yang busuk sekali, warna hitam pekat. Allahurabbi, berakhirlah penderitaannya. 

Tok nasihatkan anda semua, jika ada antara kalian tidak berpuas hati atau takut, janganlah aibkan atau viralkan. Buatlah laporan polis, Allah pun larang kita membuka aib orang. Seandainya Allah membuka aib kita, subhanallah, kita nak keluar rumah pun malu. Mudahan menjadi iktibar kepada yang suka viral. Jangan sampai nasi dah jadi bubur. Buruk padanya. WAllahhualam bisawab. Semoga roh arwah dicucuri rahmat.

Sumber: Tok Qiqi


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.