'Aku nak duty offshore, ko tolong layan isteri aku boleh?' - Terkejut rakan buat permintaan pelik, siap nak bayar lagi


Pada awalnya lelaki ini menyangka rakannya cuba melakukan prank. Tetapi lama kelamaan perbualan dengan lelaki itu menjadi semakin serius dan membuatkan dia rasa ada yang tidak kena. Lebih mengejutkan, lelaki itu juga memaklumkan isterinya pernah mengadakan hubungan kelamin dengan adik iparnya sendiri.

Pendedahan lelaki ini viral di Twitter sejak awal pagi hari ini dan ramai netizen yang meluahkan rasa jijik dan menyelar perbuatan si suami yang tergamak menjual maruah isterinya sendiri. 

READ THIS AT YOUR OWN RISK!


And there goes this guy tak habis-habis nak minta aku m**n dengan bini dia. This has been the third day this guy been bugging me. 

I know I can just block him but I choose to buat teruk so don't mind me ranting here.

Awal-awal hari tu aku layan jela. Mana tahu kot-kot member-member nak prank. Ingatkan lepas aku tak reply, dia stoplah. 


Paling bab* ajak m**n bertiga. Kepala b*** lunyai bapak dialah. Paling tak boleh blah, siap bagi video. Nasib baik aku tak play video jumpscare macam tu. 


Tak sure gambar siapa dia rembat, siapa-siapa ada jumpa gambar macam ni, careful jelah kot. 


Ini masa mula-mula tu. aku mestilah sembang tak nak kalah. Tapi siap nak dibayar tu, aduh la.


Wujud ke perangai orang kerja offshore macam ni? Ke memang dia seorang je pelik?

"Gaya dia macam nak u, adalah.." 

Ye eh? Tapi ini macam says otherwise. Entahlah. Dia tu dahlah badan sado. Make sense juga. Badan sado selalu ga*. Tapi ini dengan adik dia pun open katanya.


That's the end. See not everything should resort to blocking somebody's a**. Communicate issa key! 


Menurut netizen, perbuatan itu digelar sebagai swinger di mana si suami mengizinkan isterinya melakukan hubungan intim dengan lelaki lain atas kemahuan isterinya. 

Mujur lelaki ini tidak terjebak. Semoga pasangan itu diberikan kesedaran bahawa perbuatan mereka itu bukan sahaja salah di sisi undang-undang, malah bertentangan dengan agama Islam. 


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.