(Video) 'Rumah sewa depan kitorang dekat U12, SERAM do!'


Viral di media sosial video rakaman orang awam yang mendakwa berlaku kejadian pelik di kawasan perumahan mengundang pelbagai reaksi netizen. 

Menurut Fahpro yang memuat naik video tersebut, kejadian itu berlaku di U12, belakang Seksyen 7 Shah Alam. 

Berdasarkan video yang dikongsikan, kelihatan pagar rumah di depan rumah Fahpro bergerak seperti ditiup angin. Namun suara dalam video itu mendakwa tiada sebarang tiupan angin yang berlaku ketika video itu dirakam. 

Juga kelihatan seekor kucing yang berada berhampiran sedang memandang tepat ke arah pagar tersebut, seperti menyedari ada sesuatu yang berada di depan rumah itu. 



Pada video kedua, azan berkumandang dan pagar kiri semakin aktif bergerak. 

Sementara itu, ada seorang netizen mendakwa dia dapat melihat kelibat makhluk halus dalam video tersebut dengan menggunakan 'mata ketiga'nya. 

"Forgive my eyes. I see something that human can't see. Apa yang I tahu, area Shah Alam memang ada banyak kakak cantik and kakak cantik biasanya tertarik dekat lelaki (untuk tarik perhatian bagi tujuan nak menyakat je. 

"Kakak cantik only will aim or ganggu perempuan pregnant atau ibu-ibu yang ada baby je (red code). Biasanya kakak cantik suka sakat lelaki yang nakal. 

"It's okey, it's just kakak cantik, bukan kak lang. Kak lang lagi agresif dari kakak cantik. Kakak cantik pemalu orangnya. Nothing to be scared. She just lonely. Biasalah tu kan, faham-faham sajalah. 

"Oh yea, one more thing. Kak Lang benci lelaki (hati-hati. And kak lang suka perempuan yang tengah datang bulan. Suka sangat. Sila jaga kebersihan. 

"I bukan tak nak bagitau, mana lagi yang lain-lain tu selain yang dekat atas bumbung tu. Sebab when I used my third eyes, I akan rasa lemah dan tenaga I berkurangan. Malam tadi I tengok that video more than 20 times and I lost my energy 100%. 

"I tidur awal malam tadi sebab badan terlalu lemah. Battery dah kong ar lebih kurang camtu. So mana yang boleh nampak tu dia fahamlah apa yang I maksudkan. Boleh nampak makhluk halus is tiring gifted.


"Kalau I screenshot pun mata korang still tak nampak. Pointless sebab dia hampir sebati dengan gelap dekat bumbung tu," kata Mulan. 

Sumber: Fahpro, Mulan


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.