'Bapa kekasih ku juga adalah Sugar Daddy ku'


Tergamam dan terasa malu apabila wanita ini mendapati, bapa kepada teman lelakinya itu rupa-rupanya adalah sugardaddy yang bersama dengannya setiap minggu. Saat yang tidak diduga itu membuat wanita ini terasa janggal sekali.

Menurut individu yang memuat naik cerita ini, Ashraf, rakannya itu menjalinkan hubungan dengan lelaki berusia 50 tahun dan dia selalu dibayar dengan ribuan ringgit untuk berjumpa dan tidur bersama.

"Kawan baik I ada sugar daddy dalam umur 50 tahun macam tu. Ada keluarga. Setiap minggu diorang berjumpa dan tidur bersama.

"Lumayan itu tak payah cakaplah. Duit ribu riban dia dapat." katanya.

Sehinggalah satu hari dia menemui seorang lelaki dan merancang untuk mengambil langkah seterusnya iaitu bertemu dengan keluarga teman lelakinya itu. 

"So one day, dia ada kenal dengan seorang lelaki ini yang handsome, charming, sweet guy. Then diorang berkenalan dan nak pergi ke langkah yang seterusnya.

"Nak dijadikan cerita, lelaki itu bawa kawan I pergi dinner dengan keluarga dia. You what Ashraf, bapa lelaki itu is actually her sugardaddy. Bahahahahahaha!

"Sepanjang dinner itu, kawan I awkward gila. Makan pun tunduk. Tak pasal-pasal ada dua **** dia kena layan. Goshh!!! Hahahahahaha!" katanya.





Aktiviti maksiat seperti Sugardaddy ini selalu menyasarkan golongan wanita muda termasuk golongan mahasiswa yang terdesak memerlukan wang untuk menyara kehidupan atau membiayai kos pengajian di universiti. Tawaran yang lumayan dari golongan lelaki hidung belang dengan kekayaannya membuatkan ramai yang terpengaruh asalkan mendapat duit yang dijanjikan.

Golongan wanita dan mahasiswa dinasihatkan untuk tidak terlibat dalam aktiviti yang tidak bermoral seperti ini. Fikirkanlah masa depan dan harapan ibu bapa dan keluarga anda yang amat berharap anak mereka menjadi orang yang berguna dan menjaga air muka keluarganya. 


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.