(Video) 'Aduhai, tandas kan ada..'


Viral di media sosial video sepasang suami isteri membantu anak kecilnya kencing dalam botol, menimbulkan rasa jijik para pengunjung mahupun netizen di media sosial. 

Video yang dimuat naik oleh Simrath pada 26 September lalu dilaporkan berlaku di sebuah restoran yang terletak di Setia Alam. 

"Why are parents these days so dumb?!?! Like, you could've just taken your son to the rest room to potty, but instead you showed everyone a little boy taking a piss into a bottle while they were eating. 



Berdasarkan video lima saat itu, si bapa membantu mengangkat baju anaknya, sementara si ibu pula menyuakan kemaluan anaknya ke dalam botol. 

Ketika kejadian itu berlaku, terdapat ramai pelanggan di restoran tersebut. Menurut perakam, dia hilang selera selepas ternampak kejadian yang tidak sepatutnya berlaku itu. 

Netizen di media sosial turut kesal dengan tindakan ibu bapa yang tidak bertamadun itu. Kata mereka, setiap premis disediakan tandas untuk kegunaan kakitangan sendiri ataupun pelanggan. Jadi, mengapa perlu melakukan perbuatan yang boleh meloyakan orang lain. 

"Ya ampun, terang-terangan pula tu. Kalau ye pun, turunkanlah budak itu ke bawah meja ke. Dah kencing, lepas tu botol letak atas meja? Agak-agaklah," kata netizen.


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.