(Video) 'Korang minat orang macam ni ke?' - Fans Haqiem Rusli bengang dengan Noh Hujan


Ketika membuat persembahan bersempena Love Suria Charity semalam, vokalis Hujan, Noh, didakwa telah mengeluarkan kenyataan yang turut menyebut nama penyanyi Budak Baru Nak Up (BBNU), Haqiem Rusli. 

"Buktikan bahawa independent boleh tapau mainstream. Pergi mamp*s Haqiem Rusli," kata Noh secara bersahaja. 

Video Noh itu dirakam dan dimuat naik pengguna Twitter bagaimanapun telah menarik perhatian para peminat Haqiem yang mempertikaikan gelaran Haji yang dimiliki Noh, selain turut mengaitkan isterinya, Mizz Nina. 


"Korang minat orang yang macam ini ke? And korang sokong seorang pak haji buat show dengan tak berbaju nampak pusat gitu? Siap cakap sayang perempuan lain sedangkan kau ada bini solehah? 

"Dengan tak memasal nak mamp*skan orang yang tak kacau hidup dia pun? Why? Like seriously Malaysian? Orang macam ini tak payah kena kecam ke?" kata peminat Haqiem Rusli yang kesal dengan kenyataan vokalis Hujan itu. 


Meskipun begitu, para peminat Hujan tampil mempertahankan Noh dan menjelaskan bahawa kata-kata itu hanya sekadar gurauan yang sudah menjadi kebiasaan dalam persembahan Indie. 

"Halahh, korang yang dok pertikaikan Noh ini mesti stok-stok BBNU yang die hard fans puak-puak leman Haqiem depression, Aiman Tino, Sufian Suhaimi, Ismail Izzani kan?

"Noh dari dulu memang sejenis, 'Ah, peduli apa aku, pergi mati ah korang' kind of attitude but dia tak adalah attention seekers macam orang itu," kata fans Hujan mempertahankan Noh.





Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.