'Sampai begini makian orang pada arwah mak dan isteri saya' - Ali Puteh akan buat laporan polis



Pelawak Ali Puteh meluahkan rasa kesal dengan tindakan segelintir individu yang melemparkan maki hamun terhadapnya sehingga membabitkan arwah ibunya. 


Dalam satu hantaran terkini di Instagram, Ali berkata perbuatan individu itu sudah melampau dan dia akan membuat laporan polis untuk tindakan lanjut. 


"Sedih saya.. sampai begini makian orang pada arwah mak saya dan isteri saya. Boleh jumpa kan saya insan ini. 


"Saya akan pergi ke balai polis untuk cover report. InsyaAllah pasti jumpa insan ini," katanya. 


Berdasarkan gambar yang dikongsikan oleh Ali, individu terbabit melemparkan kata-kata kesat terhadapnya termasuk membabitkan isteri dan arwah ibunya.



Terdahulu, Ali kembali menjadi perhatian netizen susulan tindakannya memuat naik video yang mendakwa kakak iparnya menabur benda-benda khurafat di sekeliling rumah arwah abannya. 


Sejak Abam Bocik meninggal dunia, hubungan di antara Ali dengan kakak iparnya, Siti Nurhidayah Mohd Ali, semakin terjejas berikutan masalah tuntutan harta arwah Abam. 



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.