'Saya selebriti, kena jaga penampilan diri' - Zara Zya mengaku 'cucuk' muka, bibir untuk nampak lebih tegang & segar



Pelakon Zara Zya mengaku mengamalkan suntikan vitamin pada wajah dan bibirnya sebagai langkah untuk menjaga kulitnya lebih rapi. 


Anak seni yang berusia 37 tahun itu menjelaskan, dia berbuat demikian bukan sekadar untuk suka-suka. Tetapi disebabkan faktor perubahan hormon dan usianya yang semakin meningkat.


"Sejujurnya memang ada beberapa klinik menaja saya membuat rawatan wajah. Lagipun, usia saya semakin meningkat dan mula timbul kedutan pada kulit. Jadi, saya buat sedikit suntikan. 



"Tetapi, ia lebih kepada suntikan vitamin pada kulit saja untuk menampakkan wajah lebih tegang dan bibir yang segar. Kulit pun jadi lebih gebu dan berwarna kemerah-merahan semula," katanya. 


Bagi Zara, amalan itu bukanlah satu kesalahan jika suntikan yang diambil itu lebih kepada suntikan vitamin. 


Dalam pada itu, Zara juga sedar pengakuannya itu akan menimbulkan reaksi negatif netizen. Namun dia tidak terkesan dan menganggap komen-komen negatif itu hanyalah sekadar pandangan masing-masing. 



"Saya tidak kisah orang nak cakap apa dan terpulanglah. Lagi pula, dah ramai orang buat sekarang ini. Tapi mungkin ada orang yang tidak ditawarkan peluang. Namun bila dah memperolehnya, mesti nak cuba juga. 


"Dalam media sosial, orang boleh cakap apa saja. Nak buat atau tidak, terpulang. Saya adalah seorang selebriti, jadi semestinya saya kena menjaga penampilan diri secara keseluruhan," katanya.


Sumber: Melodi TV3, Harian Metro



Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.