(Video) 'Aku nda mau gaduh bang, aku masih budak' - Samseng tampar dan sepak remaja undang kemarahan netizen


Viral di media sosial video seorang lelaki menampar dan menyepak muka remaja yang didakwanya mahu bergaduh dengan si perakam video dalam kejadian yang dipercayai berlaku di Putatan, Sabah. 

Video berdurasi 30 saat dimuat naik Facebook My Sabah itu menunjukkan, suspek yang memakai baju merah itu menampar muka mangsa sebanyak tiga kali. 

Mangsa meminta maaf dan berkata enggan bergaduh dengannya. 

"Aku minta maaf, aku nda mau gaduh bang. Aku masih budak.." kata mangsa dan secara tiba-tiba suspek melompat dan menyepak mukanya. 

Mangsa menafikan dakwaan suspek yang kononnya dia mahu bergaduh dengan si perakam video, sebaliknya remaja bernama Yus Daniel yang mencari masalah dengan perakam video. 


Sementara itu, netizen menyelar tindakan samseng suspek yang sesuka hati mengambil tindakan dan mendesak pihak berkuasa menyiasat dan mengambil tindakan terhadap suspek. 


Sumber : CiteMalaya

No comments

Powered by Blogger.