Anda Perlu Tahu Selebriti Korea Yang Kongsi Nama & Jantina!

Nama memainkan peranan penting bagi individu di Korea. Seandainya erti nama yang sedia ada tidak sesuai dengan individu berkenaan, maka mereka akan menukar nama tersebut. Atas dasar ini, tidak hairanlah untuk bertemu dengan bilangan individu yang memiliki nama yang sama. Yang membezakan hanyalah nama keluarga saja seperti Park, Kim, Shin dan Kang.

 

Foto: Naver

 

Faktor berkenaan membuatkan ramai rakyat Korea juga keliru untuk membezakan jantina seseorang seandainya mendengar nama saja disebabkan banyak nama boleh digunakan untuk kedua-dua jantina.

 

Oleh hal yang demikian, terdapat ramai selebriti Korea yang terpaksa berkongsi nama. Pun begitu, bagi selebriti yang mempunyai nama yang sama, mereka akan menukarkan nama mereka kepada nama lain apatah lagi seandainya nama tersebut sudah pun popular.

 

Istimewa untuk anda, EH! KOREA BUZZ senaraikan beberapa selebriti yang berkongsi nama dan jantina.

 

The post Anda Perlu Tahu Selebriti Korea Yang Kongsi Nama & Jantina! appeared first on EH!.

===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2mrwo2f .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp



Sumber : PisangBaik

No comments

Powered by Blogger.