Huawei Mate 9 Edisi Terhad Berwarna Hitam Ditawarkan Di Malaysia

Huawei P10 dilancarkan di MWC hujung minggu lalu dan bakal menemui pengguna di Malaysia pada 8 Mac hadapan. Tetapi mereka yang memerlukan peranti yang lebih besar tetapi dengan spesifikasi setanding. Huawei Mate 9 telahpun ditawarkan sejak 22 November lalu. Dua warna ditawarkan iaitu cokelat dan emas.

Huawei Malaysia mengumumkan jualan Huawei Mate 9 edisi terhad berwarna hitam untuk pasaran tempatan pada 3 Mac ini. Harga jualan masih lagi RM 2699. Pembelian boleh dilakukan menerusi kesemua bilik pameran Huawei ataupun menerusi Lazada dan Maxi Zerolution.

Huawei Mate 9 hadir dengan skrin 5.9″ HD penuh, dilengkapi cip pemprosesan Kirin 960, memori 4GB RAM dan ruangan storan 64GB. Ia hadir dengan dwi-kamera belakang berteknologi Leica – gabungan 20-Megapixel monokrom dan 12-megapixel RGB manakala kamera hadapan sebesar 8-Megapixel. Bateri sebesar 4000mAh membekalkan sumber kuasa dengan sokongan pengecasan pantas.


===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2lS1miu .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp



Sumber : PisangBaik

No comments

Powered by Blogger.