Punca Sebenar Wanita Ini Gagal Bunuh Diri Selepas Terjun Ke Dalam Sungai

Seorang wanita berasal Sichuan, Tiongkok cina  yang cuba membunuh diri dengan terjun ke dalam sebuah sungai menemui kegagalan apabila dia terapung semula dari dalam air.

Perempuan berkenan dimaklumkan ingin membunuh diri kerana terlalu lama tidak memiliki teman lelaki, dia percayai saiz tubuhnya yang besar punca lelaki tidak mahu menerimanya.
dalam kejadian yang berlaku kelmarin Pada awalnya dia terjun ke salah satu sungai terbesar di Zhongshan yang merupakan laluan kapal, akan tetapi dia terapung semula selepas beberapa saat.
Dengan rasa kecewa dia berdiam diri mendongak keatas, kemudian dia diselamatkan oleh nelayan yang melihat kejadian itu, akan tetapi usaha untuk mengangkat beliau gagal kerana zais badannya yang terlalu besar.
Kira-kira jam 14:58 ,15 anggota penyelamat yang tidak mengetahui kejadian sebenar terpaksa mengangkat wanita itu masuk kedalam bot dan membawanya ke hospital.
Setelah kisah wanita itu tersebar di Akbar Harian Sin Chew kemarin, wanita itu terus menjadi terkenal dan merasa malu kerana usaha untuk membunuh dirinya gagal.
Menurut penjelasan daripada seorang pakar, mangsa gagal tenggelam kerana badannya mengandungi kandungan lemak yang tinggi serta material baju yang dipakai menyebabkan dirinya terapung.
Manakala seorang lelaki yang mendakwa mengenali wanita itu berkata mangsa berasal dari wilayah Sichuan.

===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2mDdpOX .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp



Sumber : PisangBaik

No comments

Powered by Blogger.